Sivut

perjantai 23. lokakuuta 2015

Baby Shower

Se ois taas viikonloppu täällä, mut kurkataanki mun viime viikonloppuun, ku sain mun ihanaiset ystäväiseni meille perjantaista sunnuntaihin. Lauantaina vietettiin sit Baby Showereita. Vauvan kummit oli keksiny ohjelmaa ja jokainen toi kortensa kekoon tarjottavien kanssa. Mun ei tarvinnu stressata oikeestaan mistään vaan nautin täysillä kun mun kaikki rakkaimmat lapsuudenystävät hääräs mielellään kuka mitäkin, minkä vuoks mul oli ihanin viikonloppu pitkiin aikoihin!! Ootte mulle kultaakin kalliimpia ja oon tosi onnekas, et mun ympärillä on niin monta maailman parasta ystävää. ❤

Tarjottavat

Alkusmoothiet
Iso salaatti
Patonkia ja tuorejuustoja
Kahta erilaista kasvispizzaa
Lohi-avocado rullia
Nakkisarvia ja aurinkokuivattu tomaatti-vuohenjuusto sarvia (puuttuu kuvista)
Muffineja
Sitruuna juustokakku
Suklaa-kookos-taateli-pähkinä palleroita
Epämääräisiä marenkikasoja
Keksiä, pullaa, suklaata

Illaks ois ollu viel kasapäin dipattavii vihanneksii ja kolme eri dippii, mut ei kukaan jaksanu enää syödä tai pilkkoo mitään, ku kaikki napsi niitä pöydällä olevia herkkuja pitkin iltaa.


 Ohjelmaa

Ohjelmana oli tietty lahjojen avaaminen, kolmiosainen vauvavisa, jokaisen vieraan vauvakuvien tunnistus, veikkaus ilmapallojen avulla tuleeko meille tyttö vai poika, salaisia nimi veikkauksia sekä beben syntymäpäivä veikkauksia (vieraat kirjoittivat pikku lappusiin tytön/pojan tai molempien etunimi -ja halutessaan toinen nimi- veikkauksia sekä niitä päivämääriä, taittoivat ja laittoivat laput sydänilmapallon sisään, pallo puhallettiin ja mä saan avata sen vasta kun vauva on syntynyt) sekä raskausvatsakipsin tekoa. En meinais millään malttaa olla avaamatta sitä ilmapalloa, koska esim. Samin siskot oli veikannu sattumalta saman etunimen ja mua kuumottaa ihan sikana tietty, et mikä se on! Ja toki nimiarvailut on aina jännittävii, varsinki ku ei olla ees Samin kaa keskenään niitä pahemmin mietitty. Tästähän me voidaan sit saada jotain hyvii vinkkejäkin...hihi. ❤


 Lahjat

Lahjaksi olin toivonut vaan tarpeellista käyttökamaa, kuten vaippoja, voiteita, harsoja yms yms. Meil on niin paljon vaatteita ja oikeestaan kaikki mitä vauvaa varten muutenki tarvitaan, mut just noi perus puhdistuspyyhkeet sun muut vauvan hoitoon tarvittavat välineet oli viel hankkimatta. Ni toki sit toivoin just nimenomaan niitä ja aikas paljon niitä sainkin! ❤


Sain siis kaks vaippakakkua, joiden sisältä paljastui lisää puhdistuspyyhkeitä eli niitä on nyt yhteensä kuusi pakettia. Vaippoja on käsittääkseni kaks pakettia 1 kokoa ja yks paketti 2 kokoa. Sit sieltä löytyi erilaisia pilttejä, suklaata, soiva muumiunilelu pinnasänkyyn (oih, aloin melkein itkemään kun soitin tuutulaulua ekan kerran! Kohta meillä on maailman rakkain pieni vauva sylissä ❤ ) ja lahjakortti tohtorikalat jalkahoitoon + kosmetologipalveluihin. Sit sain just pari perusvoidetta, sinkkivoidetta, kaks purkkia talkkia, vauvapesu putelin ja pesuvaahto putelin sekä hoitoöljyä. Saatiin navan puhdistukseen soveltuvia puikkoja, roskapusseja kakkavaipoille sekä käsi/naama pyyhkeitä. Harsoja tuli 11, pissa-alunen, pari vaatetta, tuttipullo, kuus tuttia ja tuttinauha. Sain kahvia, suodatinpusseja, puuroa ja serviettejä sekä kasvonaamioita, pesuainetta, nenäliinoja, pari pehmopupua ja niiiiin ihanan valaisimen. Ainiin ja sen masukipsin ja kukkia.

Kaikki lahjat oli tosi hyviä, meille hyvinkin tarpeellisia ja tulevat kaikki kyllä käyttöön. Kiitos vielä tuhannesti tytöt!! Pus, pus, pus


4 kommenttia:

  1. Voi vitsi mitkä juhlat! Ihania kuvia ja toi iloinen fiilis kyllä välittyy tännekin puolelle ♡
    Sä kyllä hehkut♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis kiitos taas ihanasta kommentista Nea <3

      Poista
  2. Byyääh, miks kukaan ei sanonut et mulla roikkuu noi paidan narut tollee rumasti :( :D No ehkä se ei haittaa ;) OOT IHANA! PUSS! <3
    -Lotta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun piti mennä ihan katsomalla katsomaan, et mitkä ihmeen narut! :D Mut niin joo, olisin mä sanonu jos olisin huomannu...tietty :) Mut ei ne haittaa, ku hei en mäkään ees tajunnu :DD Oot ihanempi <3

      Poista