Sivut

perjantai 30. lokakuuta 2015

Pieniä kuulumisia

Mun raskaus on tänään edennyt jo 96%. Enää siis 4% jäljellä eli 10 päivää laskettuun aikaan. Jos laskin väärin, saa toki korjata. Viime viikon tiistaina tosiaan alotin Samin porukoilla sitä keittiöremppaa ja eilen sain sen valmiiksi. Pidin kaks välipäivää eli kahdeksana päivänä mä siellä tapetoin, maalasin, maalasin, maalasin, vedin vähän silikonia ja dc-fixiä. Illalla meen viel tsekkaa, ku Sami hoitaa noi sähköhommat ja parit listat ja sitten se on aivan valmis! Kiva ylläri Samin iskälle, ku se palaa huomenna reissusta eikä tiedä tästä mitään. Huomenna on myös Halloween ja vietetään sitä parin kaveripariskunnan kans syöden hyvin, pelaillen ja vähän ehkä kasvoväreillä leikkien ♥



Heärsin tänään samaan aikaan ku Sami lähti duuniin eli siinä klo 6:30!! Oon heränny noin aikasin viimeks melkein kuukaus sit, ku olin viel duunissa. No mut ei sen väliä, mähän oon lomalla ja viel ennenku baby on maailmassa ni mulle on oikeestaan aivan se ja sama monelta käyn nukkumaan ja monelta herään. Se tuntuu aika kivalta. Jadella oli koirakaveri yökylässä ja nyt aamupalan sekä aamukoomailun ja tän postauksen jälkeen me meinattiin mennä koirapuistoon. Niin ihanaa, et voin vaan olla. Tuntuu, et nyt ekaa kertaa äitiysloman aikana mä voin vaan olla ja olla ajattelematta oikeesti yhtään mitään. Toki himassa on sikana likapyykkiä, tiskiä, siivoushommia jne, mut ne nyt on perus kotihommia eikä mitään oikeita töitä. Nyt tästä eteenpäin mä en ota enää yhtään maalauskeikkaa, en lastenhoitokeikkaa enkä koiria pidemmäks aikaa hoitoon. Nyt mä nautin vaan himahengailusta ja valmistaudun babyn tuloon. Se voi syntyä minä hetkenä hyvänsä, iiiiik! 

Malttamattomuus kymppi 

4 kommenttia:

  1. Ääää siis enää noin vähän aikaa nii vauva on maailmassa! Meiän täytyy kyllä nähdä sitten kun otatte vieraita tai uskallatte liikkuu jonnekin päin♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä!! Ehdottomasti <3 jännittäviä hetkiä elellään :)

      Poista
  2. Apua, mua jännittää teijän puolesta <3 kohta teillä on jo pikkunen ellet oo kerinny ja poksahtaa ennen laskettua?! :D täällä vielä odotellaan muutama viikko :)

    VastaaPoista