Sivut

perjantai 9. lokakuuta 2015

Uusi banneri

Jee sain vihdoinkin tehtyä uuden bannerin, sillä joka kerta blogiin kirjautuessani mua ärsytti vanha ihan suunnattomasti. Oon silti yrittäny takoa päähäni sitä ajatusta, että "sitkun saan järkkärillä otettua jotain kivoja kuvia, teen ihan heti uuden ylätunnisteen tänne...", mut kun niitä kivoja kuvia ei oo otettu ja koska halusin jotain pientä muutosta nyt heti, niin väsäsin sitten tällaisen. Lieneekö tää sit väliaikainen vai ei, niin joka tapauksessa oon ainakin nyt hetken tyytyväinen. 

Mitäs te muut ootte mieltä?


4 kommenttia:

  1. mun mielestä tää on kiva!! ♡ Ja musta on ihan superii lukee kaikkii mamma juttuja täältä sitten ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti! :) <3 Ja kiva kuulla! ^^.

      Poista
  2. Moi! Voisitko tehdä vauvan tavaroista postauksen kuvilla? Kiinnostaisi nähdä miten ootte valmistautuneet vauvan tuloon..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin tehdä, sitä on aiemminkin kyselty. Jo silloin kun meillä ei ollut oikein vielä mitään :D ja sen jälkeenkin. Oon ollut vaan laiska.

      Poista